Оправете дагеристите

Write down anything you consider as a bug and post it here.
User avatar
genata
Posts: 419
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

Това е ясно... разбира се че мога да променям много неща. Поста е от 2010 година, всичко това е минало. Има и много опции в настройките... Нищо не съм променял там защото смятам, че ще се наруши крехкия баланс между расите и ще отдалечим от оригинала.
Проблема който търсим не е там! Проблема е в ядрото и по точно тука /като сме тръгнали на да изпадаме в подробности/:

public static final boolean calcLethalHit(L2Character activeChar, L2Character target, L2Skill skill)
{
if((target.isRaid() && Config.ALLOW_RAID_LETHAL) || (!target.isRaid() && !(target instanceof L2DoorInstance) && !(Config.ALLOW_LETHAL_PROTECTION_MOBS && target instanceof L2NpcInstance && (Config.LIST_LETHAL_PROTECTED_MOBS.contains(((L2NpcInstance) target).getNpcId())))))

if ((!target.isRaid() || Config.ALLOW_RAID_LETHAL)
&& !(target instanceof L2DoorInstance)
&& !(target instanceof L2NpcInstance && ((L2NpcInstance) target).getNpcId() == 35062)
&& !(Config.ALLOW_LETHAL_PROTECTION_MOBS && target instanceof L2NpcInstance && (Config.LIST_LETHAL_PROTECTED_MOBS.contains(((L2NpcInstance) target).getNpcId()))))
{
//activeChar.sendMessage(Double.toString(chance));
//activeChar.sendMessage(Double.toString(calcLethal(activeChar, target, skill.getLethalChance2(),skill.getMagicLevel())));
//activeChar.sendMessage(Double.toString(calcLethal(activeChar, target, skill.getLethalChance1(),skill.getMagicLevel())));

// 2nd lethal effect activate (cp,hp to 1 or if target is npc then hp to 1)
if (skill.getLethalChance2() > 0 && Rnd.get(1000) < calcLethal(activeChar, target, skill.getLethalChance2()))
{
if (target instanceof L2NpcInstance)
target.reduceCurrentHp(target.getCurrentHp() - 1, activeChar);
else if (target instanceof L2PcInstance) // If is a active player set his HP and CP to 1
{
L2PcInstance player = (L2PcInstance) target;
if (!player.isInvul())
{
if (!(activeChar instanceof L2PcInstance &&
(((L2PcInstance)activeChar).isGM() && !((L2PcInstance)activeChar).getAccessLevel().canGiveDamage())))
{
player.setCurrentHp(1);
player.setCurrentCp(1);
player.sendPacket(new SystemMessage(SystemMessageId.LETHAL_STRIKE_SUCCESSFUL));
}
}
}
activeChar.sendPacket(new SystemMessage(SystemMessageId.LETHAL_STRIKE));
}
else if (skill.getLethalChance1() > 0 && Rnd.get(1000) < calcLethal(activeChar, target, skill.getLethalChance1()))
{
if (target instanceof L2PcInstance)
{
L2PcInstance player = (L2PcInstance) target;
if (!player.isInvul())
{
if (!(activeChar instanceof L2PcInstance &&
(((L2PcInstance)activeChar).isGM() && !((L2PcInstance)activeChar).getAccessLevel().canGiveDamage())))
{
player.setCurrentCp(1); // Set CP to 1
player.sendPacket(SystemMessage.sendString("Combat points disappear when hit with a half kill skill"));
}
}
}
//TODO: remove half kill since SYSMsg got changed.
/*else if (target instanceof L2Npc) // If is a monster remove first damage and after 50% of current hp
target.reduceCurrentHp(target.getCurrentHp() / 2, activeChar, skill);*/


}
else
return false;
}
else
return false;

return true;
}

Удебеления текст е направен да не се компилира, демек написан е после е зачеркнат, не знам поради каква причини, но предполагам. И на Acis e така и на офф. И това е точно което търсиш и няма как да се получи. Просто казано скила си работи само при ПВП, но ни и на моби. Шанса за 1 и 2 е сътветно 3 и 2 %, това се определя във файла със скиловете:

<!-- Status:Fixed Pack:l2jfrozen author:Nefer -->
<skill id="344" levels="1" name="Lethal Blow">
<set name="mpConsume" val="77"/>
<set name="weaponsAllowed" val="16"/>
<set name="magicLvl" val="76"/>
<set name="power" val="5773"/>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="skillType" val="BLOW"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="40"/>
<set name="effectRange" val="400"/>
<set name="reuseDelay" val="15000"/>
<set name="overHit" val="true"/>
<set name="condition" val="16"/>
<set name="lethal1" val="3"/>
<set name="lethal2" val="2"/>

<set name="hitTime" val="1800"/>
<set name="baseCritRate" val="15"/>
<set name="nextActionAttack" val="true"/>
</skill>

Този калкулатор е различен от другия, примерно който се използва за стрелците с лък и техните скилове.

User avatar
genata
Posts: 419
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

ПП: Първия форум е много по добър от руския, и много информация съм взел от там. Vote Manager е точно от там, с малки промени от мен. Ако сте забелязали запазил съм ника на човека написал кода.

agapy
Posts: 20
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Шанса за 1 и 2 е сътветно 3 и 2 %, това се определя във файла със скиловете..

Добре може ли да се увеличи тогава процентното съотношение понеже скила явно за момента не работи правилно . Вчера сме го тествали на колизеума и за 30 минути тестове нито един път не се получи успешен летал.
Тогава имам и още идин въпрос относно аугумента на оръжието . Какъв е процента на аугементиран на шанс % понеже според нас там е много завишен имаме даже пример за това Momentarily blocks the target’s magic skill during a general physical attack. на 1 моб се активира шанса по 2- 3 пъти и ако там е ок , все пак да се вдигне шанса на скиловете при дагеристите тогава. Все пак е малко странно как % на шанс от weapon е явно по голям на скила и се обезсмисля играта с такъв вид герой понеже се налага само на обикновена атака да бие тъй като няма смисъл да си ползва скиловете.

Просто казано скила си работи само при ПВП, но ни и на моби. Шанса за 1 и 2 е сътветно 3 и 2 %, това се определя във файла със скиловете:
Но ако скила работи само на пвп което сме тествали и не е така , напълно се обезсмисля играта а трябва и на моби и на пвп да работи

User avatar
genata
Posts: 419
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

Ако увелича процентите на дагеристите, след това трябва увелича процентите на стрелците след това на някои друг... и баланса отиде... Смятам че всичко е както трябва и няма да бутам никой скил. Ще се доверя на хората писали емулатора, все пак те се занимават с това повече време от колкото всички нас взети заедно и се предполага, че са по добре запознати и най вече по добре информирани.
Лично мнение - какъв е смисъла този скил да работи и на моби, след като шанса е толкова малък? Ако си мислите, че ще може да биете Райд и Гранд боси с летал- няма да стане, в този пакет те са защитени от тях.
Колкото до агумент скила, като ми остане време ще погледна какъв е шанса.

agapy
Posts: 20
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Но сега се получава небалансирана игра , дагериста или трябва да бие на обикновен атак само и от време на време да натиска копчето на скила и ако не фелне и съвсем случайно удари с него има dmg или ако бие с скилове то е по зле и от маг цялата мана отива за 1 -2 макс моба явно е ок :lol: , но това си е ваше решение ние сме само потребители ок затваряме темата явно е невъзможно нещо да се промени понеже в точка 1 пише че Админа винаги е прав и е само загуба на време явно нещо да се пише в този форум за бъг репорти , само да добавя друго запитване относно маговете понеже са мега бустнати и е малко странно с 3 до 2 мага да се убива спокойно раид босс за 4- 5 минути макс да не говориме за епик босове като баюм от 15 до 20 макс 25 минути .... това балансирани герой ли са ?


Колкото до агумент скила, като ми остане време ще погледна какъв е шанса.
Да това ще е доста интересно но нищо пак няма да се промени и е само губене на време на играчите да се надяват на някакви промени, но особено пасивен фокус и другите аугументи много силно бустват на шанс което е супер странно но нали е балансирано , както казах вчера се падна гореспоменатия скилл и е супер интересно как на всеки моб се активира по 2-3 пъти докато умре самия моб.

agapy
Posts: 20
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Днес дигнах 77 лвл и имам въпрос относно друг скил BLUFF може ли поне той да се оправи ?????
Разбирам че пак ще получа отговор че всичко си работи което не е така може ли все пак някой от GM да вземе да логне и да тества дагериста ???
И какъв е шанса да мине скила пак ли 2 % както са го направили frozen ? :D :D :D
И ако е така направен от l2jfrozen това не значи че работи 100 % логнете в техния форум и вижте , попитайте , направете нещо .
Няма нищо срамно да се попита защо игнорирате своята аудитория ?

User avatar
genata
Posts: 419
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

<!-- Status:Fixed Pack:l2jfrozen author:Nefer -->
<skill id="358" levels="1" name="Bluff">
<set name="weaponsAllowed" val="16"/>
<set name="mpConsume" val="35"/>
<set name="power" val="40"/>
<set name="saveVs" val="MEN"/>
<set name="magicLvl" val="77"/>
<set name="lvlDepend" val="1" />
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="skillType" val="STUN"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="40"/>
<set name="effectRange" val="400"/>
<set name="reuseDelay" val="30000"/>
<set name="hitTime" val="1000"/>
<set name="isDebuff" val="true" />
<for>
<effect count="1" name="Stun" time="5" val="0" stackOrder="1" stackType="Stun" effectPower="40" effectType="STUN"/>
<effect count="1" name="Bluff" time="1" val="0" noicon="1"/>
<effect count="1" name="RemoveTarget" time="1" val="0" noicon="1" effectPower="80" effectType="DEBUFF"/>
</for>
</skill>
Тези неща са оправени още преди повече от 10 години. На всички са като при нас, на Acis са малко завишени не само дагеристите - техния пакет се използва предимно за ПВП сървари с висок рейт /дори в последната ревизия нямат скриптове за нито един куест/, но на L2J off са същите за интерлюде.

agapy
Posts: 20
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Явно се получава някакъв счупен телефон един пише другия не го разбира и така. Пичовете от https://www.l2jfrozen.com/forum/index.php#c1 на който ползвате последната ревизия която ужким работи не е така . Те пишат без да тестват даже тест сървъра не им работи и не е от 10 години да са оправили всичко , а както всички фирми за разработка имат бъг секция и потребителите като намерят някой бъг пишат и евентуално ако могат да го оправят го оправят.
Имат конкуренти https://www.l2jorion.com/ на който в по голямата част всичко им работи , имат тестов сървър и съм го тествал дадения герой няма нищо общо с този който е на l2jfrozen . Относно впв рейт настройките не е така , значи всеки администратор променя файловете сам за своя сървър според изискванията . Примерно ако сървъра е пвп може да увеличи реита на екс и да намали дропа на адената и да пусне спре куестите зависимост какво му трябва . Това не е PTS където е на C++
Java сървърите е емулатор JAVA който е много гъвкав и дава възможност на всеки прословут Админ да внася ,променя и прави всичко по свой избор .
Относно PTS е официален дистрибутив на сървърната част от NCSOFT който иска по големи ресурси и е много по трудно да се подържа.
Няма да копая на дълбоко понеже няма смисъл.
И както написах по горе може да се променят дадените бъгове и да се оправят нещата който не работят .
За скила който писах вие даже не сте го тествали и не искате и да чуете че има някакъв проблем , не е ли по лесно да влезете в играта да направите един тестов и да му проверите скила не е толкова трудно при дадено желание .

И ако Nefer е написал че го е оправил това за кой релиз е ? Те май вече 1-2години не работят ?
И ако на сървъра е version Rev 1132 то тя е тестовата която е безплатна и повечето неща там не работят , тъкмо тази ревизия те ползваха за тестовия

User avatar
genata
Posts: 419
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

Информиран сте но не достатъчно. Началото на емулаторите започва от тук http://www.l2jserver.com/. Няма фирми няма компании всичко е на доброволни начала и за родину, но не чак толкова, разбира се опитват се да припечелят нещо, особено в началото когато официалния сървър беше платен, им се получаваха нещата. Някъде по времето на интерлюде някои от тях решават да създадат собствен проект с цел усъвършенстване на този релийз, защото при L2J нещата се случват много бързо. Излиза нов релйз и те оставят стария докъдето са стигнали и почват работа по новия. Така се появяват фрозен и ацис, които се концентрират единствено върху интерлюде емулатора. Естествено те взимат кодовете на L2J, и ги преработват по свой начин.
Не се спряхме на ацис поради много причини, не искам да ги изброявам сега.
Ревизията която ползваме не е 1132, не е стабилна ревизия и не е довършена. Ползваме последната стабилна а именно 1004. Работихме по нея близо година и половина преди да пуснем сървъра он. Изцяло е преработена за да може да се компилира на по горни версии JAVA, в момента се компилира и върви на 1.8.0_201, както и са отстранени всички бъгове репортнати във форума им. Както знаеш JAVA обектно ориентиран език, колкото е по голяма версията толкова повече възможности и по малко вероятности за грешки в основните класове.
Идеята на фрозен беше да създадат затворен код и после да го продават. Предполагам че изникнаха и други проблеми пред тях но основния беше легализирането най общо казано на затворения код. Мисля че затова се отказаха, гледам сега доста се опитват да си препишат заслугите като правят уш собствени разработки на база на фрозен, такъв е и проекта https://www.l2jorion.com/, има още един от преди 1 година. Всякакви хора които не са написали и два реда...
Официален дистрибутив на сървърната част от NCSOFT няма, това е емулатор написан вместо на Java но C++. Влязохме в преговори с NCSOFT за закупуване интерлюд сървъра, бяхме готови на каквито те условия кажат за плащането, еднократно, на месец, на година, и каквато цифра напишат нямаше да се коментира. Отказаха категорично. Като видяхме че ударихме на камък се захванахме с това което е сега.
Казваш, че на орион всичко бачка... пробвай олимпиадата да видиш как раздава точки, пробвай фестивала дали прави записи ... няма да продължавам, че някой от колегите там може да се обиди. :) Извинявам се сега видях че пише за олимпиадата че е фиксната декември 2018, аз това го направих преди 3 години.
Относно настройките, не е проблем да буташ файловете с настройки, проблема е че бутат ядрото без да знаят какво правя. Сам знаеш колко файла са там и как са навързани нещата.
И пак казвам аз не бих се наел да бутам нещо по калкулаторите, още повече че няма официален репорт за това за което ти казваш. Половината действащи L2J сървъри са на фрозен, повечето на рев. 1004, но компилират на 1.6, /че и по долна май беше/, защото ги мързи да направят това което аз направих и ми отне близо 2 месеца. Аз по този начин си отворих кода за нови класове и имам доста по голям избор при намиране на някакво решение.
Смея да твърдя, че имаме към момента един от най добрите Java пакети, кой знае някой ден може би ще го споделя, но няма де е скоро. Мисля че съм се отблагодарил на фрозен, скромен донейт, техен банер на сайта, и самия сървър, шарнал съм и евента с буквите който е почти изцяло моя разработка. Но засега друго не споделям. :evil:

User avatar
genata
Posts: 419
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

ПП: Излезе така че много се хваля а не сам такъв човек. Не си мислете че имаме перфектния сървър, и аз съм велик девелопер, това ни е като хоби за свободното време /което липсва все повече/ и на двамата. Идеята е да направим сървър който е най близо до оригиналния, хората които играят тука от началото знаят че нямаше Б граде шоп, нямаше котка за професиите. Въпреки че пускаме 30 ка с още повече кустоми, аз не съм се отказал тази моя идея, и следващия сървър който ще се добави ще е с рейт х1 без грам кустом и донейт. Кого ще стане това - когато стане.
Извинявам се и за правописните грешки които виждам че съм допуснал, дължи се на късния час и отчасти на алкохола. :D

Locked