Оправете дагеристите

Write down anything you consider as a bug and post it here.
agapy
Posts: 21
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Не ок е не се хвалиш , сървъра не е лош като за хоби е супер . Да този по х1 е много хубава идея ако има възможност и за реклама ще е много добре. Можем само да пожелаем успех в това начинание и да стискаме палци , принципно сте супер все пак че сте се захванали с това начинание и имате стимул и желание да продължите.
kozafazan
Posts: 6
Joined: Sat Jan 13, 2018 4:49 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by kozafazan »

Не съм се занимавал много с java, но логиката в долния if ми изглежда леко странно:
if((target.isRaid() && Config.ALLOW_RAID_LETHAL) || (!target.isRaid() && !(target instanceof L2DoorInstance) && !(Config.ALLOW_LETHAL_PROTECTION_MOBS && target instanceof L2NpcInstance && (Config.LIST_LETHAL_PROTECTED_MOBS.contains(((L2NpcInstance) target).getNpcId())))))
Аз поне го чета като:
Ако таргета е рейд и е позволен летал на рейдове или ако таргета не е рейд и не е врата и мобовете не са защитени от летал и таргета е нпс и (тук ми се вижда странно) *ако моба присъства в листа с защитени мобове* . Възможно е ако се сложи една ! пред (Config.LIST_LETHAL_PROTECTED_MOBS.contains(((L2NpcInstance) target).getNpcId())))))
да се оправи. Не давам гаранции обаче :D
agapy
Posts: 21
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Така за скила Bluf ето го описанието - Tricks the enemy to create an advantage for you. Makes the enemy show his back, inflicts Stun for 9 sec., and removes its desire for attack. Requires a dagger. Cancels target.

Не разбрах тук на този сървър % на шанса пак ли е 2 % ???????? и нали на пвп говориме ???? и ако е на 2 % ако може някакво инфо само да не е от пичовете от frozen че те са го направили така и значи е ок .

Поразрових в интернета и намерих това да не се чудите намира се в data/stats/skills/ ID скил 358 демек на прост език това е скила който моля да се погледне понеже не работи.

<skill id="358" levels="1" name="Bluff">
<set name="weaponsAllowed" val="16"/>
<set name="mpConsume" val="35"/>
<set name="power" val="50"/>
<set name="saveVs" val="MEN"/>
<set name="magicLvl" val="77"/>
<set name="lvlDepend" val="1" />
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="skillType" val="STUN"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="40"/>
<set name="effectRange" val="400"/>
<set name="reuseDelay" val="10000"/>
<set name="hitTime" val="1000"/>
<set name="isDebuff" val="true" />
<for>
<effect count="1" name="Stun" time="9" val="0" stackOrder="1" stackType="Stun" effectPower="98" effectType="STUN"/>
<effect count="1" name="Bluff" time="1" val="0" noicon="1"/>
<effect count="1" name="RemoveTarget" time="1" val="0" noicon="1" effectPower="80" effectType="DEBUFF"/>

и ето има както казах 3 ефекта самия скил но при нас това не работи
не стънва за 9 сек като се подразбира че не нанася dmg
не обръща с гръб противника
евентуално само сваля таргета , и може ли да се провери тества дадения скил ??????????????????????????

И относно друг скил на черния дагер да питам пак ли е на шанс да проработи или си е като хората ?

Counter Attack (79): Ghost Hunter този скил на колко % е на сървъра понеже е 100% рефлект дмг та да знам ????? или пак е на 2 % да върже и 2 % да рефлектне ?????

Hex има ли го планиран за фикс някога ? понеже 100 от 100 не работи

Magical skill, its success rate is correct.
The success is influenced by AW’s matk, the mdef of the target and the lvl of the skill.
Dagger don’t have a good m.atk and the score of INT of DE - 25 - isn’t very impressive (even it is the best for fighters).
Target with huge m.def, high lvl or buff of protection will resist well to this skill. Use of Blessed SpiritShot increase greatly the success of this skill (as all magical skill).

Its effect is to reduce target p.def by 20% during 15 seconds. Cast and reuse correct (influenced by cast speed).
Very useful in solo or group where physical classes are in good number.
User avatar
genata
Posts: 847
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

Преди 1 месец Ви пратих скрийн във фейсбук на обърнат и стънат таргет. На тъмно син таргет хваща почти на всеки 3-4 опит да не кажа и 2-3. Не знам защо казвате че не работи.
Информация в Интернет има много, проблема е да се пресее коя е достоверна, а не която е най изгодна в случая.
Благодаря за информацията къде се намира файла със скиловете. :)
Също Ви обясних че конкретно за този скил шанса се пресмята по един доста сложен алгоритъм в който има много променливи и няма константа която да Ви я кажа. В същност така е за много скилове, това което виждате във файла е само част от информацията.
Всички скиловете работят както трябва, а не както на Вас ви се иска! С малки забележки за някои, които не са в изброените.
User avatar
genata
Posts: 847
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

ПП: Оставих темата отворена заради летал скила, да ми напомня като имам време да почета дали трябва да хваща на животни и евентуално да го оправя в ядрото. Иначе е в общи линии за мен е приключена! В момента преработвам изцяло рифта, защото не ми харесва така, и докато не го завърша няма да се занимавам с друго.
agapy
Posts: 21
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Не ме разбрахте аз пиша за скила bluf и то не на моб а при пвп ситуация и олимпиада . За летала е ясно че не искате да го променяте но за bluf от който зависи шанса на и така слабия дагерист да има поне някакъв шанс за равен да не говорим за победа . Добре пак да попитам на колко % е шанса при пвп а не на син моб да мине bluf скила ? В дадения пример е <set name="power" val="50"/> което не значи че 50 на 50 и то се води шок атака която има 3 варианта като се има предвид че и 3 варианта могат да се получат.

<effect count="1" name="Stun" time="9" val="0" stackOrder="1" stackType="Stun" effectPower="98" effectType="STUN"/> това е шок ефекта като не нанася никакъв dmg а само държи противника в шок като всеки има избор какво да ползва като умение след това .
<effect count="1" name="Bluff" time="1" val="0" noicon="1"/> това е да го завърти в гръб
<effect count="1" name="RemoveTarget" time="1" val="0" noicon="1" effectPower="80" effectType="DEBUFF"/> това е да свали таргета

като има шанс и трите ефекта да минат.

И самия bluff е на шанс 40 процента ако може да се провери , понеже аз съм го проучил този въпрос



Като може за тест да се пусне 3 сървър PTS с голям рейт нпц за левел ако може бъф нпц не за 20 минути докато се стигне до спота и пак да се портва човек за бъф а на 1 час с сонг и денс и да се проверят всички бъгове в това число и рифта :lol:

И ако мога да получа отговор и за скила HEX някакво развитие по въпроса да се очаквали в близко бъдеще ????

едно видео за дагера на интерлюде и как блъфа си бачка сървъра е Теон оффи NCSOFTWEST

https://www.youtube.com/watch?v=W_HP0-d4PzE


ПП: Оставих темата отворена заради летал скила, да ми напомня като имам време да почета дали трябва да хваща на животни и евентуално да го оправя в ядрото. Иначе е в общи линии за мен е приключена! Да преди това казахте че летала работи при пвп а сега обратно , като трябва да работи и в двата случая и за това си има списък с моби на който летала не минава а на всички други минава нали така ? Просто самия летал при пвп не работи правилно . Но нали темата за този скил е приключена не я повдигам.
agapy
Posts: 21
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

И относно друг скил на черния дагер да питам пак ли е на шанс да проработи или си е като хората ?

Counter Attack (79): Ghost Hunter този скил на колко % е на сървъра понеже е 100% рефлект дмг та да знам ????? или пак е на 2 % да върже и 2 % да рефлектне ?????


Скила НЕ Работи тествах го на колизеума с 3 героя и ето самото описание на скила

Lvl.79 to Learn Skill Lvl Description For 10 sec., transfers damage from melee attacks and skills back to the enemy.

Което на сървъра а грам не е така първо скила бачка 5 секунди :lol: :lol: :lol: и се губят 5 секунди някъде в настройките
и най важното сега чакам да прочета отговора как всичко си е ок и бил пак на шанс да рефлектне dmg и да се потърси в нета някакво инфо .

За блъф скила си затворих очите както и да е даже че е на шанс 40 % а тука е на 2 % е супер смешно
Но Counterattack е за 10 сек бъф и връща на 100 % dmg от меле и меле скил атака , не важи за маг атака , толкова ли е трудно ако не можете да го оправите да се наеме страничен програмист и да оправи бъга с този скил ?????

P.S. снимките съм ги изпратил на лично в facebooka и се надявам в по скоро бъдеще да се освободи време и да се провери понеже такъв отговор получих
User avatar
genata
Posts: 847
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

Ето го точно описанието на скила на Interlude:

Temporarily allows you to reflect damage caused by a melee attack skill back to the enemy.

Има разлика нали?
Скила е променен в Gracia релийза от 5 на 10 секунди, както и неговата функционалност!

Не много достоверен източник, но може да се ползва:
https://linedia.ru/wiki/Counterattack_%28447%29
User avatar
genata
Posts: 847
Joined: Mon Feb 20, 2017 7:07 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by genata »

Ето и снимки за потвърждение на работещи скилове:

https://ibb.co/HFNmwmQ
https://ibb.co/vDg54sq
agapy
Posts: 21
Joined: Sat Mar 02, 2019 5:34 pm

Re: Оправете дагеристите

Post by agapy »

Ето го точно описанието на скила на Interlude:

Temporarily allows you to reflect damage caused by a melee attack skill back to the enemy.

Има разлика нали?
Скила е променен в Gracia релийза от 5 на 10 секунди, както и неговата функционалност!

Не много достоверен източник, но може да се ползва:

Еми ок така да бъде :lol: на шанс значи е бил значи е ок :lol: :lol: :lol: :lol:




Ето тук може да се види всичко даже няма и да споря то няма смисъл се получава някакъв счупен телефон
http://l2wh.org/index.php?part=classes&id=108 това е за скиловете
Явно тук на тоя сървър всичко е на шанс да работи скила даже може да се затвори темата и да не се повдига то да сме живи и здрави ако някой ден се оправи може би някой ден ще дойдат хора но за сега така с онлайн 5 човека си е ок нали си е семеен сървър само за избрани :lol: :lol: :lol:

P.S Само ако може да се fixne Антарас да се бие с едно макс 2 маге партита че за момента е невъзможно да се фарми да се придаде малко фън на сървъра :lol: :lol: :lol: :lol:
Locked